نکونام با دو باشگاه عربی مذاکره Ù…ÛŒ کند

نکونام با دو باشگاه عربی مذاکره می کند




 

 


نکونام با دو باشگاه عربی مذاکره می کند


تاریخ : پنج شنبه ،
29 تیر 1391

در حالي که برخي منابع نزديک به باشگاه استقلال اعلام کرده بودند که روز پنجشنبه قرارداد جواد نکونام با اين باشگاه در هيات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسيد، اما اين بازيکن امشب (پنجشنبه) براي مذاکره با دو باشگاه عربي عازم دوبي خواهد شد.


پس از آن که جدايي جواد نکونام از باشگاه اوساسونا قطعي شد گفت‌وگويي بين اين بازيکن و علي فتح‌الله‌زاده انجام شد که پس از اين گفت‌وگو برخي رسانه‌ها اعلام کردند که جواد نکونام با عقد قرارداد داخلي به عضويت باشگاه استقلال در آمده و روز پنجشنبه قراردادش را با اين باشگاه در هيات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند. حتي امير قلعه نويي سرمربي استقلال هم دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود که گويا نکونام با استقلال قرارداد داخلي بسته است.

به گزارش ايسنا ، در حالي که تمام شواهد حکايت از آن داشت که اين بازيکن قراردادش را امروز با استقلال ثبت خواهد کرد، اما کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران امشب براي انجام مذاکره با دو باشگاه عربي به دوبي سفر خواهد کرد.

روز گذشته برخي از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که با توجه به برگشت خوردن چک يک ميلياردي اسپانسر استقلال، جواد نکونام هم احتمالا قيد حضور در اين تيم را خواهد زد. با اين حال بايد منتظر ماند تا مشخص شود سرنوشت کاپيتان تيم ملي با استقلال گره مي خورد يا تيم‌هاي عربي.

شب گذشته در جريان معرفي شماره پيراهن‌هاي بازيکنان استقلال، شماره 6 و 7 به بازيکنان فعلي استقلال اختصاص نيافت تا اين چنين گمانه‌زني‌هاي زيادي مبني بر حضور قطعي نکونام و فرهاد مجيدي در رسانه‌ها مطرح شود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل